IntegritySyndicate.com
Billike gebruik en privaatheidsbeleid

KENNISGEWING VAN REGVERDIGE GEBRUIK: Hierdie webwerf bevat materiaal met kopiereg, waarvan die gebruik nie altyd spesifiek deur die kopieregeienaar gemagtig is nie. Hierdie materiaal bevorder die begrip van verskillende aangeleenthede wat verband hou met godsdiens en die Christendom, ook met betrekking tot kultuur, geskiedenis en kontemporêre sosiale kwessies. Ons glo dat dit 'n billike gebruik van sodanige materiaal met kopiereg beteken. In ooreenstemming met Titel 17 USC Artikel 107, word die materiaal op hierdie webwerf sonder wins versprei vir navorsing en opvoedkundige doeleindes. As u materiaal van kopiereg van hierdie webwerf af wil gebruik vir u eie doeleindes wat billiker gebruik te bowe gaan, moet u toestemming van die eienaar van die outeursreg verkry.

Hierdie webwerf stem ooreen met faktore wat billike gebruik rig:

1. Die aard van die werk met kopiereg is gewoonlik Engelse vertalings van die Bybel of die Nuwe Testament. Onderrig en navorsing oor Bybelse onderwerpe het kulturele implikasies en dien die openbare belang
  2. Die hoeveelheid en volhoubaarheid van die gebruikte gedeelte in vergelyking met die outeursreg op die werk self as 'n geheel, is minimaal. Gewoonlik word nie meer as tien opeenvolgende verse aangehaal nie. Verse wat aangehaal word, is beperk tot die spesifieke onderwerp wat ondersoek word en verteenwoordig 'n klein gedeelte van die kopiereg (minder as 500 van 31,373 7,959 verse in die Bybel of XNUMX XNUMX verse in die Nuwe Testament)
  3. Hierdie gebruik het 'n minimale nadelige uitwerking op die markwaarde van die werk met kopiereg. Die gevolg van hierdie gebruik dien hoofsaaklik om die markwaarde te verhoog as gevolg van verhoogde blootstelling en promosie as 'n gesaghebbende of noemenswaardige bron.
  4. Die werk is transformerend. Verwysings na die oorspronklike werk word aangebied met kommentaar, word gerangskik volgens relevansie vir 'n spesifieke onderwerp, of is gerangskik om spesifieke bewerings met betrekking tot Bybelleerstellings te ondersteun.
  5. Die doel en karakter van die gebruik is hoofsaaklik vir opvoedkundige doeleindes sonder winsbejag (die gebruik is nie kommersieel nie).

Kopiereg -vrywaring kragtens artikel 107 van die Wet op Kopiereg van 1976, word voorsiening gemaak vir 'billike gebruik' vir doeleindes soos kritiek, kommentaar, nuusberiggewing, onderrig, geleerdheid, opvoeding en navorsing. Billike gebruik is gebruik wat toegelaat word deur die outeurswet wat andersins inbreuk kan maak.

Wie ons is

Dit is die webwerf Integrity Syndicate (https://integritysyndicate.com) of 'n susterwebwerf

PRIVAATHEID

1. die beskerming van u privaatheid is vir ons baie belangrik; daarom verkoop ons nie u persoonlike inligting nie en sal dit slegs vir ooglopende, wettige sakedoeleindes gebruik.

2. u stem in dat ons u persoonlike identifiserende inligting mag gebruik om hierdie ooreenkoms af te dwing en wanneer ons voldoen aan 'n bevel van 'n hof of ander regeringsentiteit met bevoegde jurisdiksie.

3. ons gebruik koekies, loglêers en derde partye om 'n profiel van ons gebruikers te skep, en die versamelde inligting kan persoonlik aan u behoort, sodat ons beter kan bepaal watter dienste en stelselaanpassings u ervaring op die webwerf kan optimaliseer. ons mag hierdie inligting met derde partye deel, maar slegs op 'n manier wat u of 'n spesifieke persoon nie individueel identifiseer nie.

3. Met die stelsel kan u ons produkte en dienste aanlyn gebruik en koop. PayPal of 'n ander diensverskaffer vir handelaarsrekeninge verwerk u betalings, en ons stoor nie u finansiële inligting nie.

4. ons kan u geleenthede bied om met derde partye te kommunikeer, hetsy dit op ons webwerf of met 'n geaffilieerde is. Onthou asseblief dat ons op geen manier die akkuraatheid of veiligheid van die inhoud op webwerwe wat deur ons bedryf word nie, of selfs inhoud wat deur ander op ons webwerf verskaf word, beheer of waarborg nie.

5. enige inligting wat u aan derde partye op ons webwerf of ander webwerwe bekend gemaak het, word openbare inligting, en u moet versigtig wees wanneer u besluit om persoonlike inligting bekend te maak.

6. ons volg gevestigde sekuriteitsprosedures om u persoonlike inligting teen ongemagtigde derde partye te beskerm.

7. U alleen is verantwoordelik vir die handhawing van die veiligheid van u rekeningtoegangsinligting, naamlik gebruikersnaam, wagwoord en e -posadres.

8. U alleen is verantwoordelik vir die bevestiging van die akkuraatheid van u persoonlike inligting wat ons gebruik om u te kontak. Alle e -posboodskappe wat ons ontvang, wat blykbaar afkomstig is van die e -posadres wat ons vir u in u lêer het, word geag deur u of u behoorlik gemagtigde agent gestuur te wees met die volle gesag om namens u op te tree.

Kommentaar

Wanneer besoekers kommentaar op die werf verlaat, versamel ons die data wat in die kommentaarvorm verskyn, en ook die besoeker se IP-adres en die gebruiker se gebruikeragentreeks om spam-opsporing te help.

'N Anonieme string wat uit jou e-posadres geskep is, word ook aan die Gravatar-diens verskaf om te sien of jy dit gebruik. Die Gravatar-diens se privaatheidsbeleid is hier beskikbaar: https://automattic.com/privacy/. Na jou opmerking, is jou profielfoto sigbaar vir die publiek in die konteks van jou opmerking.

media

As jy beelde op die webwerf laai, moet jy die oplaai van beelde met ingeboude liggingdata (EXIF GPS) ingesluit, voorkom. Besoekers op die webwerf kan enige liggingdata van beelde op die webwerf aflaai en uittreksel.

koekies

As u 'n opmerking op ons webwerf lewer, kan u kies om u naam, e-posadres en webwerf in koekies te stoor. Dit is vir u gemak, sodat u nie weer u besonderhede hoef in te vul as u 'n ander opmerking lewer nie.

As u ons inskrywingsbladsy besoek, stel ons 'n tydelike koekie in om te bepaal of u blaaier koekies aanvaar. Hierdie koekie bevat geen persoonlike data nie en word weggegooi wanneer jy jou blaaier sluit.

Hierdie webwerf gebruik sy eie 'koekies' om die gebruikersvriendelikheid te verhoog ('koekies' is data-rekords wat vanaf die webbediener na die gebruiker se blaaier gestuur word en daar gestoor word vir latere herwinning). Geen persoonlike data word in ons eie “koekies” gestoor nie. U kan die gebruik van 'koekies' gewoonlik verhoed as u die stoor van 'koekies' in u blaaier verbied.

U blaai op 'n dinamies gegenereerde webwerf met advertensies van derde partye. Plasing van opsporingstegnologieë, soos en nie beperk tot koekies en / of webbakens nie, word toegelaat vir advertensiesondernemings van derde partye. Hierdie derdeparty -advertensiemaatskappye kan sulke tegnologieë gebruik om anonieme webwerfstatistieke oor u besoeke aan hierdie en ander webwerwe te versamel. Hierdie statistieke kan deur hierdie derdeparty -advertensiemaatskappye gebruik word om relevante advertensies te verskaf.

Ons adverteerders en ons het moontlik die geleentheid om inligting rakende u rekenaar vir ons dienste in te samel. Die inligting word statisties verkry vir ons gebruik of adverteerders op ons webwerf. Data wat ingesamel word, identifiseer u nie persoonlik nie. Dit is streng statistiese gegewens oor ons besoekers en hoe hulle ons hulpbronne op die webwerf gebruik het. Geen identifiserende persoonlike inligting sal te eniger tyd via koekies gedeel word nie. U kan kies om alle koekies via u rekenaar te weier. Elke rekenaar kan die aflaai van lêers soos koekies weier. U blaaier het die opsie om koekies te verminder. Enige van ons adverteerders kan ook gebruik maak van koekies. Ons is nie verantwoordelik nie, en ons het ook nie beheer oor die koekies wat van advertensies afgelaai word nie. Dit word slegs afgelaai as u op die advertensie klik.

Skakels op ons webwerf wat aan derde partye behoort, kan gevind word. Hierdie webwerwe het hul privaatheidsbeleid, waarmee u instem wanneer u na die webwerf skakel. U moet hierdie derdeparty -beleid lees. Ons aanvaar geen aansprake op aanspreeklikheid of verantwoordelikheid op enige manier vir hierdie beleide of skakels nie, aangesien ons geen manier het om die webwerwe van derde partye te beheer nie.

Hierdie bladsy bevat moontlik skrifte wat deur een van ons advertensievoerverskaffers aangebied word.

Hierdie webwerf kan Google Analytics, 'n webanalise -diens van Google Inc. ("Google"), gebruik. Google Analytics gebruik 'koekies', tekslêers wat op u rekenaar geplaas word, om die webwerf te help ontleed hoe gebruikers die webwerf gebruik. Die inligting wat deur die koekie gegenereer word oor u gebruik van hierdie webwerf word gewoonlik na 'n Google -bediener in die VSA oorgedra en daar gestoor. As IP -anonimisering op hierdie webwerf geaktiveer word, sal Google egter vooraf u IP -adres in die lidlande van die Europese Unie of in ander lande wat by die ooreenkoms oor die Europese Ekonomiese Ruimte betrokke is, verminder. Slegs in uitsonderlike gevalle sal die volledige IP -adres na 'n Google -bediener in die VSA gestuur word en daar ingekort word. Namens die operateur van hierdie webwerf, sal Google hierdie inligting gebruik om u gebruik van die webwerf te evalueer, om verslae op te stel oor die webwerfaktiwiteit en om die webwerf -operateur ander dienste te verskaf wat verband hou met webwerf- en internetgebruik. Die IP -adres wat u blaaier in die konteks van Google Analytics oordra, word nie saamgevoeg met ander Google -data nie. U kan die gebruik van koekies weier deur die toepaslike instellings in u blaaier te kies, maar let op dat as u dit doen, u moontlik nie die volledige funksionaliteit van hierdie webwerf kan gebruik nie. U kan ook verhoed dat Google die data versamel wat deur die koekie gegenereer word en wat verband hou met u gebruik van die webwerf (insluitend u IP-adres) en om hierdie data deur Google te verwerk deur die blaaier-inprop wat onder die volgende beskikbaar is, af te laai en te installeer skakel

Embedded inhoud van ander webwerwe

Artikels op hierdie webwerf kan insluit ingebedde inhoud (bv. Video's, beelde, artikels, ens.). Embedded inhoud van ander webwerwe tree op presies dieselfde manier asof die besoeker die ander webwerf besoek het.

Hierdie webwerwe kan data oor jou versamel, koekies gebruik, bykomende derdeparty-opsporing insluit en jou interaksie met daardie ingebedde inhoud monitor, insluitend die opsporing van jou interaksie met die ingeboude inhoud as jy 'n rekening het en by die webwerf ingeteken is.

Wie deel ons u data met

As u 'n wagwoordterugstelling versoek, sal u IP-adres by die terugstel-e-posadres ingesluit word.

Hoe lank hou ons u data

As u 'n opmerking gee, word die kommentaar en sy metadata onbepaald behou. Dit is dus ons kan enige opvolgopmerkings outomaties herken en goedkeur in plaas daarvan om dit in 'n modereringstoestel te hou.

Vir gebruikers wat op ons webwerf registreer (indien enige), stoor ons ook die persoonlike inligting wat hulle verskaf in hul gebruikersprofiel. Alle gebruikers kan enige tyd hul persoonlike inligting bekyk, wysig of verwyder (behalwe dat hulle nie hul gebruikersnaam kan verander nie). Webwerf administrateurs kan ook daardie inligting bekyk en wysig.

Watter regte het jy oor jou data

As u 'n rekening op hierdie webwerf het of kommentaar gelaat het, kan u versoek om 'n uitgevoerde lêer te ontvang van die persoonsgegevens wat ons oor u hou, insluitende enige inligting wat u aan ons verskaf het. U kan ook versoek dat ons enige persoonlike inligting wat ons oor u hou, uitvee. Dit sluit nie enige data in wat ons vir administratiewe, wettige of sekuriteitsdoeleindes hoef te hou nie.

Waar stuur ons u data

Besoeker kommentaar kan nagegaan word deur 'n outomatiese spam opsporing diens.